تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 آبان 1399 - 23:28
کد خبر : 77746

فرمانده سپاه قدس گیلان: در هیچ حوزه ای دچار ضعف جدی نیستیم

فرمانده سپاه قدس گیلان: در هیچ حوزه ای دچار ضعف جدی نیستیم

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده سپاه قدس گیلان گفت : در مقطع کنونی گرچه به دلیل تحریمها تا حدی دچار مشکل هستیم اما در بخش های مختلف امنیتی، دفاعی و اقتصاد دچار ضعف جدی نیستیم و دشمن با همه توطئه ها نمی تواند به ما ضربه جدی بزند. سردار محمد عبدالله پور عصر چهارشنبه

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده سپاه قدس گیلان گفت : در مقطع کنونی گرچه به دلیل تحریمها تا حدی دچار مشکل هستیم اما در بخش های مختلف امنیتی، دفاعی و اقتصاد دچار ضعف جدی نیستیم و دشمن با همه توطئه ها نمی تواند به ما ضربه جدی بزند.

سردار محمد عبدالله پور عصر چهارشنبه در همایش مداحان و هیات های مذهبی گیلان اظهار داشت : در برخی حوزه های مدیریتی ضعف هایی داریم که قابل اصلاح کرد و به بهبود وضعیت خدمت رسانی به مردم منجر می شود.

وی افزود: چنانکه به عنوان مثال از ۶ کالای اساسی اقتصاد کشور در پنج کالا خودکفا هستیم و تحریم ها نمی توانند در این بخش ها به ما ضربه بزند چون با درایت و هوشیاری همین جوانان و بسیجیان به خودکفایی دست یافته ایم.

وی عنوان کرد : ما هم اینک در مقطعی قرار داریم که بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری به پیچ تاریخی تشبیه شده است و هر فردی که بتواند پایداری کند و استوار باشد از این پیچ تاریخی عبور کرده و پیروز خواهد شد و در همین مقطع نیز شرایط به نفع ما می باشد.

در ادامه این همایش که به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و با حضور مداحان شهرهای مختلف گیلان در رشت برگزار شد، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گیلان نیز اظهار داشت: خوشبختانه در اتفاقات و امتحانات سال ۹۹ در استان گیلان و نیز کشور، تشکل های دینی و مذهبی موفق بوده و عملکرد بسیار مناسبی داشتند.

حجت الاسلام مهدوی افزود: این تشکل های دینی به خصوص در گیلان با تشکیل گروه های مختلف، جنب و جوش بسیار خوبی داشتند که نمونه بارز آن اقداماتی است که در بحران کرونا انجام دادندو تشکل های دینی و مذهبی عملکرد چشمگیری در استان داشتند و این امر حتی مورد توجه مقام معظم رهبری نیز قرار گرفت.

وی ادامه داد: ما وارث خون هزاران هزار شهید هستیم که شامل شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، هسته ای، شهدای مدافعان حرم و غیره می باشند و به طور حتم هر چه به زمان ظهور نزدیک تر می شویم، ارج و قرب شهدا بیشتر می شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گیلان یکی از نمونه های بارز مومنان را اطاعت از ولایت عنوان و بیان کرد: هر مومن در زمانی که زندگی می کند باید تمدن خواه الهی باشد و گرچه از رسولان و پیامبران پیروی می کند اما بر اساس باورهای دینی خود باید دنبال سازندگی باشد.

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: هم اینک نیز ما در یک فضای پیچیده و جهادی قرار گرفته ایم که باید با کمک همین جوانان و اقشار مختلف و نیز تشکل های دینی و مذهبی به سمت یک جهاد بزرگ تر برویم چون توطئه ها و فتنه های کنونی بر علیه نظام جمهوری اسلامی بسیار بزرگ تر و پیچیده تر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.